Pizza Sprotni

Hozzávalók:
Pizza tészta:
40dkg liszt
3dkg élesztő (de ha 5-t teszel bele sem lesz baj.. )
3dl tej
1tk. cukor
3 ek. olaj

oregánó

Tetejére:
2 kisebb lila hagyma szeletelve
3 főt tojás szeletelve
1 doboz sprotnis konzerv




Sprotni pizza

Elkészítése:
Gondolom tudod ebből a tésztát hogy kell..felfuttatni a curos tejben az élesztőt..és össze keverni a többi alapanyaggal:) meg kel..és akkor én mondom kettőt szoktam belőle csinálni és úgy vékony lesz de ha 1-et csinálsz akkor marad vastag:D 

Én 3 dkg élesztőt használtam. És a lisztbe kevertem bele morzsolt bazsalikomot, az origánó helyett.

Ha kész a pizzaalap, akkor arra pizzakrémet kentem, majd a  szeletelt lila hagymát, tojást, és a sprotnit. Tetejére reszelt sajtot és mehet a sütőbe.

Jó étvágyat hozzá. :)

A pizza tészta alapot az egyik kedves R. Orsi barátomtól kaptam. Köszönöm szépen, nagyon fincsire sikeredett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése